Мета дослідження – вивчити літературознавчий дискурс есеїстики, Є. Маланюка: його теоретико-літературну, історико-літературну та, літературно-критичну складові., Поставлена мета передбачає розв’язання таких завдань:, – розкрити витоки становлення і розвиток творчої індивідуальності, Є. Маланюка як літературного критика-есеїста;, – сформувати уявлення та дослідити особливості структурних складових, есеїстики митця;, – проаналізувати й узагальнити основні критичні та естетичні позиції, есеїста;, – сформувати уявлення про авторську концепцію національного, літературного процесу;, – з’ясувати головні парадигмальні змістові ,,згущення” ,,шевченкіани”, Є. Маланюка;, 5, – простежити за естетичними та націософсько-культурологічними, вимірами феноменів ,,національної емоції” і ,,національного інтелекту”, в його літературознавчій парадигмі.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0