У теоретичній площині метою роботи є осмислення абсурдного як, естетичної категорії та принципу абсурдного як самостійного, структуротворчого принципу конкретного художнього твору. Цій меті, підпорядковано такі завдання:, • вказати на місце дискурсу абсурдного в історії світової, літератури та окреслити стосунок літератури абсурду до філософії абсурду;, • розглянути абсурдне як естетичну категорію, що не обмежується, рамками окремої літературної школи або епохи;, • запропонувати концепцію «літератури з елементами абсурдного»,, що відповідає естетичним критеріям абсурдного, проте не вписується в, хронологічні рамки абсурдистської літератури;, • з’ясувати стосунок абсурдного до базових естетичних категорій, трагічного й комічного, а також зв’язок із категорією трагікомічного;, • розглянути проблему зв’язку драми абсурду з системою, драматургійних видів, з’ясувати вплив естетики абсурдного на рівні поетики, жанру., • окреслити характерні елементи поетики абсурдного,, використовуючи традиційний корпус абсурдистських драматичних творів, а, також інших драм з елементами абсурдного;, У прикладній площині мета роботи — виявити елементи естетики, абсурдного в драматичних творах М. Куліша. Цій меті підпорядковані такі, завдання:, • вказати на елементи поетики абсурдного у творах драматурга;, • виявити характерні особливості принципу абсурдного у, драматургії М. Куліша;, 7, • вказати на вплив елементів естетики абсурдного на жанрову, специфіку п’єс драматурга.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
