👁️ 50
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Синтез мистецтв у прозі Ольги Кобилянської: проблема самототожності письменниці ⤵️
pdf

Мета нашого дисертаційного дослідження ⸺ мотивувати музичні, й малярські ефекти у прозовому доробку О.Кобилянської її прагненням, реалізувати в літературі свої природні задатки й до суміжних з, письменством видів творчості; з’ясувати способи досягнення означених, ефектів та сформулювати попередні (остаточні потребують аналізу, художніх текстів не одного автора) положення теорії синтезу мистецтв., Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:, 1) аргументувати доцільність вживання вислову “синтез мистецтв”, на рівні літературного терміна;, 2) дати загальне уявлення про синтез мистецтв як літературне, явище;, 3) сформулювати на основі трактату І.Франка “Із секретів поетичної, творчості” ⸺ своєчасного дослідження музичних і малярських, можливостей слова та на прикладі прози О.Кобилянської, де по-своєму ці, можливості використані, конкретні правила синтезу красного письменства, кінця ХІХ ⸺ початку ХХ ст. зі суміжними видами;, 4) розглянути особистісні передумови омузичення прозових творів, буковинської авторки: притаманне їй від природи музичне світо- і, себебачення та її приналежність до типу людини чуття;, 5) простежити за реалізацією музичного покликання О., Кобилянської в її літературній творчості;, 6) з’ясувати способи досягнення малярського ефекту у, розрахованих на такий ефект, за авторчиним задумом, її творах, або,, кажучи образно, здійснити літературознавчу екскурсію у своєрідну, галерею малярства О.Кобилянської.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2006 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *