Мета дослідження полягала у тому, щоби ґрунтуючись на сучасних, методах історичних досліджень охарактеризувати православний колегіум як, тип навчального закладу, визначити місце та роль православних колегіумів у, процесах, які відбувалися в освіті та культурі Східної Європи ХVІІ-ХVІІІ ст., Для реалізації мети вирішувалися такі дослідницькі завдання:, – виявити характерні риси освітньої моделі православного колегіуму;, – розкрити специфіку православного варіанту гуманістичної школи, шляхом порівняльного аналізу із Києво-Могилянською академією, а також із, католицькими та протестантськими навчальними закладами;, – дослідити організаційні основи діяльності православних колегіумів,, – реконструювати змістовне наповнення навчально-виховного процесу;, – встановити етапи розвитку православних колегіумів;, – проаналізувати колективний портрет учнів та викладачів православних, колегіумів;, – встановити основні форми стосунків колегіумів із місцевим, суспільством;, 9, – виявити місце православних колегіумів у загальних проектах освітніх, реформ в Російській імперії XVIII ст.;, – з’ясувати зміни, які відбулися у всіх складових моделі православного, колегіуму в ході реалізації реформи духовних навчальних закладів, 1808 р. у Російській імперії., Саме розв’язання поставлених завдань дозволить виявити риси освітньо-, культурної моделі православного колегіуму, а також охарактеризувати процес, трансферу та адаптації західно- та центральноєвропейських культурно-освітніх, форм на землях Східної Європи. При вирішенні цих завдань враховувалося те,, що європейські освітні інституції того часу переживали кризу й одночасно, процеси трансформації, які привели до виникнення так званої «класичної, моделі» університету, що йшла на зміну докласичному (середньовічному), університету, з відповідними формами початкової та середньої освіти (оскільки, у ХVIIІ столітті, особливо в другій його половині, в усіх країнах Європи, поступово вибудовувалася система освіти, із визначенням меж кожного з рівнів, освіти).
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0