Мета дисертаційної роботи: вивчити твори українського портретного, живопису ХVІІ–ХVІІІ ст., переважно з колекцій Національного музею історії, України та Національного художнього музею України, здійснити перевірку їх, атрибуції на основі архівних матеріалів, а також праць попередників та, зображальних джерел – гравюр, книжкової графіки, іконопису та монет,, визначити інформаційний потенціал портрета як носія історичної інформації., Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких питань:, •проаналізувати та охарактеризувати науковий внесок дослідників, у працях, яких розглядаються окремі аспекти розвитку історичного портретного, живопису;, •узагальнити методики вивчення історичних портретів та на їх основі, з, урахуванням вимог сучасної науки, запропонувати нові, які б могли, задовольнити потреби сучасної іконографії та дали можливість розробити, прикладні класифікаційні схеми традиційного українського портрета;, •здійснити іконографічний аналіз особливостей українського історичного, портретного живопису ХVІІ–ХVІІІ ст., простежити у динаміці його розвиток та, формування композиційних та стилістичних особливостей;, •встановити походження портретів, місце перебування та власників;, •з’ясувати функціональне призначення портретів;, • визначити та прослідкувати особливості портретного живопису, мистецьких шкіл України;, •дослідити портрети, особливо як специфічне зображальне історичне, джерело, розглянути наукові підходи, що дозволяють отримати вагому, інформацію історичного значення, здійснити іконографічний аналіз творів, паралельно з вивченням біографічних даних портретованих та митців,, утилітарного призначення та географії походження полотен;7, •продемонструвати можливості методів і методик спеціальних історичних, дисциплін для всебічного вивчення портрета ХVІІ–ХVІІІ ст. як історичного, джерела, його документальну репрезентативність.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
