академія» (реєстраційний № 0110U001734)., Метою дослідження є комплексний аналіз студентів Києво-, Могилянської академії XVIII ст. як окремої групи, що ділилася за становим, походженням на менші підгрупи, окреслення їх головних характеристик за, наявною джерельною базою, дослідження спонук до навчання та, характеристика ранньомодерних освітніх практик., Відповідно до мети було сформульовано такі дослідницькі завдання:, – проаналізувати стан наукової розробки теми та її джерельну базу;, – дослідити узагальнені характеристики всієї студентської корпорації, (станове та географічне походження, вікові параметри, успішність у, навчанні), динаміку складу та вплив на бажання навчатися міського, середовища і фактора відстані;, – з’ясувати особливості, притаманні студентам козацького походження;, проаналізувати, які соціальні середовища вони представляли, а також, визначити спонуки до навчання козацьких синів;, – охарактеризувати групу річпосполитської шляхти-спудеїв у, Могилянській академії та чинники, що спонукали їх долати кордони, Російської імперії;, – дослідити характеристики спудеїв-міщан та окреслити роль освіти в, міщанському середовищі;, 7, – проаналізувати групу вихованців-посполитих (соціальне та, географічне, походження, вік, успішність) та їхні освітні практики, (зокрема, рудиментарного навчання);, – охарактеризувати студентів з родин духовенства, спонуки до навчання, та успішність офіційної політики освітнього дисциплінування ієреїв, Київської православної митрополії; проаналізувати практики навчання, в Києві «закордонних» поповичів і чинники, що цьому сприяли.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0