Мета даного дослідження полягає в тому, щоб на основі, джерелознавчого аналізу листування Є. Чикаленка, визначити його, інформативну вартість, виділити у комплексі джерел основні теми та, історичні сюжети, які можна за ним реконструювати, відобразити їх, репрезентативність., Для досягнення означеної мети необхідно розв’язати такі дослідницькі, завдання:, − визначити ступінь дослідження даної проблеми в історіографії,, узагальнити її напрацювання з теорії епістолології, епістолярію Є. Чикаленка, та праці про нього. Визначити соціальні функції листування к. ХІХ – поч., ХХ ст. та спонукальні мотиви його популярності в Україні у той період;, − максимально виявити листи Є. Чикаленка та його кореспондентів, які, зберігаються в архівах України;, 7, − систематизувати джерела дослідження за видовими ознаками на, відповідні групи із характеристикою кожної;, − визначити зовнішні особливості виявлених листів, ступінь та стан їх, збереженості, довести їх автентичність; дослідити всі тексти, особливості, епістолярного стилю, датування, почерків, підписів у листах Є. Чикаленка та, його кореспондентів;, − виділити корпусне, епізодичне та одиничне листування, визначити, інформативні особливості кожного виду;, − провести всебічний критичний джерелознавчий аналіз виявлених, листів і визначити, які сюжети громадсько-політичного та культурного життя, України періоду листування у ньому відклалися, безпосередню участь у них, Є. Чикаленка та його кореспондентів;, − виокремити у листуванні 1905−1914 рр. основні видавничі проблеми,, пов’язані із виданням щоденних українських газет „Громадської думки” та, „Ради”;, − відтворити видавничу, науково-літературну та публіцистичну, діяльність кореспондентів Є. Чикаленка, виокремити літературно-критичні, сюжети у листуванні із письменниками;, − виділити просопографічні сюжети у листуванні та визначити, унікальність цієї інформації у епістолярному виді джерел;, − перевірити автентичність інформації у листах, її повноту, вірогідність, , унікальність, новизну та репрезентативність у корпусному листуванні, ці, показники відобразити у таблицях;, − встановити зв’язки між окремими джерелами, що входять до, комплексу та взаємодоповнюють одне одного інформацією, дати на основі, цього співставлення рейтингову оцінку джерелам (визначити, у листуванні з, яким кореспондентом той або інший сюжет відображений найповніше);, − максимально атрибутувати невідомих кореспондентів та адресатів Є., Чикаленка, датувати недатовану кореспонденцію за змістом інформації, або, за іншими даними;, − систематизувати інформацію про адресатів й кореспондентів Є., Чикаленка у біографічному додатку, бо серед них було багато маловідомих,, але заслужених українських діячів;, − визначити шляхом синтетичної критики інформативно-, джерелознавчу вартість всього комплексу виявлених листів у їх, взаємозв’язку, взаємообумовленості та цілісності, його значення для, вивчення української історії, культури та літератури 1890-х–1920-х рр.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 
Кількість оцінок: 0
Середній рейтинг: 0