👁️ 15
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Формування німецького інформаційного простору у Рейхскомісаріаті «Україна» ⤵️
pdf

Рейхскомісаріаті «Україна» і в зоні військової адміністрації;, Метою дослідження є аналіз інформаційної політики нацистської, Німеччини в Рейхскомісаріаті «Україна» та в зоні військової адміністрації,, методів і засобів її формування, впливу на свідомість і морально-психологічний, стан населення окупованих територій України., Завдання визначені для реалізації поставленої мети:,  проаналізувати стан і ступінь дослідження обраної теми в історіографії,, визначити рівень і повноту її джерельного забезпечення;,  з’ясувати політичні умови, що сформувалися в Європі напередодні Другої, світової війни;,  проаналізувати структуру і діяльність Міністерства народної освіти і, пропаганди та Міністерства східних окупованих територій;,  обгрунтувати концепцію інформаційної політики Німеччини та основні, положення нацистської пропаганди;,  здійснити комплексний аналіз методів і механізмів формування німецького, інформаційного простору на окупованій території України – у, 6,  виявити основні етапи інформаційної політики Третього рейху в,  проаналізувати інформаційне протистояння між нацистською Німеччиною, та Радянським Союзом;,  прослідкувати зміни в настроях населення Рейхскомісаріату «Україна» і, зони військової адміністрації протягом 1941-1944 рр.;,  визначити вплив німецького інформаційного простору на свідомість та, поведінку населення окупованих німецько-фашистською армією областей.,  узагальнити результати дослідження організаційно-структурної побудови та, функціональної діяльності німецьких і радянських органів системи, інформаційного впливу, а також визначити питання, що потребують, вивчення у майбутньому.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2010 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *