У статті проаналізовано міфоархетипну репрезентацію Єврейського в малій, прозі Катрі Гриневичевої, зібрану в циклах «По дорозі в Сихем» і «Непоборні»., З’ясовано, що авторка зображує міфоархетипне Єврейське як Екзотичне й, Орієнтальне (змішування інокультурних досвідів внаслідок незнання), як реалістичне, Єврейське. Підкреслено, що поодинокі реалії співіснування українців із євреями в воєнну, добу («Непоборні») мають негативну конотацію внаслідок впливу стереотипів і, скрутного соціального становища. Натомість, у рецепції євангельських подій, віддзеркалено імперсько-колоніальний зріз суспільства, де лапідарно змальовано, імперське Римське і Єврейське колоніальне. Наголошено, що імідж Єврейського, включає численні коди, тож образи рослинного і тваринного світу, мистецьких явищ,, соціально-політичної реальності, релігійних і культурних об’єктів і традицій, сприяють формуванню об’ємної перспективи Єврейського. Доведено, що Єврейське, нерідко постає дзеркалом, у якому відображається Своє, тобто Українське., Ключові слова: імагологія, Єврейське, міф, архетип, Біблія, апокриф.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0