Метою дослідження є оцінка всього комплексу публікацій,, присвячених вивченню краківської історичної школи польською, історичною наукою другої половини ХІХ – початку ХХІ століття. Для, реалізації мети визначено наступні завдання:, – виявити основні тенденції й особливості становлення польської, історичної науки другої половини ХІХ – початку ХХ століття;, – визначити на прикладі краківської історичної школи базові, елементи позитивізму як світоглядної моделі й теоретичної основи, історичної науки в другій половині ХІХ століття;, 12, – реконструювати процес професіоналізації та інституалізації, польської історичної науки, виявити її специфічні ознаки;, – здійснити огляд діяльності основних наукових інституцій та, історичних товариств, що функціонували на польських теренах;, – виявити загальні та специфічні закономірності формування і, основні етапи діяльності краківської історичної школи;, – відтворити процес зміни генерації у фаховій корпорації та його, залежність від утвердження нових теоретико-пізнавальних парадигм,, розкрити особливості поширення західноєвропейських історіософських і, гносеологічних концепцій;, – виявити витоки формування поглядів польських істориків другої, половини ХІХ – початку ХХ століття на питання занепаду Речі, Посполитої, простежити конкретні прояви міфологізації історії польського, народу;, – вивчити взаємовідносини краківської історичної школи з, варшавською історичною школою;, – охарактеризувати підходи до визначення місця краківської, історичної школи в польській історіографії на конкретних історичних, етапах;, – встановити роль краківських істориків у творенні нових візій, національного минулого, в удосконаленні дослідницького інструментарію, польської історіографії, використанні нових методів у щораз більшій опорі, на здобутки інших суспільних наук.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0