Мета дисертаційного дослідження полягає в комплексному вивченні та, об’єктивному висвітленні становища і головних тенденцій розвитку шкільництва, на західноукраїнських землях в період німецької окупації., Реалізація означеної мети дослідження вимагала розв’язання таких, взаємообумовлених завдань:, з’ясувати суть і характер встановленого на західноукраїнських землях, нацистського окупаційного режиму та його вплив на функціонування системи, шкільництва;, дослідити ставлення українських суспільно-політичних чинників до, проблем розвитку національної культури взагалі та освіти зокрема на вказаній, території;, 6, показати особливості становлення української школи в умовах “нового, порядку”;, проаналізувати зміст навчально-виховної діяльності української школи, досліджуваного періоду;, висвітлити політику нацистського режиму стосовно формування, українських педагогічних кадрів та її наслідки., Загальноцільова установка полягає в тому, щоб становище і розвиток, шкільництва розглядати у взаємозв’язку з громадсько-політичним, духовним і, культурним життям українського народу. Отже, автор досліджує історичний, а не, педагогічний аспект даної проблеми.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0