Слово і Час. 2009 • No5, На основі аналізу інтертекстуальних елементів, які поєднують ранні комедії Миколи Куліша «Отак загинув Гуска» та «Хулій Хурина» із творчістю Миколи Гоголя, Володимира Винниченка, М. Булґакова, l. Еренбурґа й інших авторів, стаття обговорює наявні в п’єсах демонічні мотиви та підтексти, які вписують творчість М. Куліша в ширший комплекс творчих шукань провідних представників російської та української літератур початку XX ст., твори яких, попри позірний суспільно-заанґажований тон, не вміщувалися в рамки марксистської класової теорії, а промовляли мовою релігії або неканонізованої містики.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
