Мета дослідження полягає в тому, щоби на широкому історико-, культурному матеріалі, у взаємодії з найсуттєвішими художніми проблемами, доби визначити закономірності й принципи формування синтетичного, середовища сакральних споруд Східної Галичини кінця ХІХ — першої третини, ХХ ст., Відповідно до мети в процесі роботи поставлено низку завдань:, ⸺ виявити, систематизувати та проаналізувати літературні джерела з, проблеми формування інтер’єру церков Східної Галичини кінця ХІХ —, першої третини XX ст.;, ⸺ встановити основні соціально-економічні, культурно-політичні передумови, й чинники, що спричинили активний розвиток церковного будівництва в, Україні кінця ХІХ — першої третини ХХ ст., та розглянути мистецьку, практику у сфері сакрального в контексті українського національного, відродження межі століть;, ⸺ розкрити роль окремих меценатів, художників, істориків мистецтва в, розвитку сакрального мистецтва Східної Галичини кінця ХІХ — першої, третини ХХ ст.;, ⸺ охарактеризувати проблему національного стилю і форми в українському, мистецтві першої третини ХХ ст. та її розв’язання в сакральному мистецтві, Східної Галичини;, ⸺ визначити та проаналізувати особливості об’ємно-планувальної структури, церков і принципи художньо-композиційної організації та предметного, наповнення церковних інтер’єрів;, ⸺ систематизувати пам’ятки сакрального мистецтва, ввести в науковий обіг, невідомі та несправедливо забуті твори;, ⸺ провести образно-стилістичний аналіз творів сакрального мистецтва, Східної Галичини в контексті тогочасних художніх пошуків і мистецьких, концепцій в Україні та Європі;, ⸺ проаналізувати природу архітектурної композиції церкви з урахуванням її, синтетичного характеру та стійкого символізму форм.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 
Кількість оцінок: 0
Середній рейтинг: 0