Мета дослідження полягає у тому, щоб на основі аналізу історичних джерел, здобутків попередників, керуючись сучасною методологією пізнання історичних явищ і процесів дослідити участь представницьких організацій буржуазії українських губерній у суспільно-політичних і соціально-економічних процесах другої половини ХІХ – початку ХХ ст., Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких основних наукових завдань:, з’ясувати й проаналізувати стан наукової розробки проблеми,, проаналізувати джерельну базу, визначити й обґрунтувати методологічні, засади дослідження;, охарактеризувати передумови виникнення представницьких, організацій буржуазії;, розглянути наявні класифікації представницьких організацій, підприємців, визначити їхні сильні та слабкі сторони, запропонувати, власний варіант класифікації;, проаналізувати правові умови виникнення та діяльності, представницьких союзів, зміни в законодавчій базі Російської імперії щодо, союзів і товариств;, визначити особливості офіційних (створених за переважної участі, влади) і приватних організацій підприємців (сформованих за ініціативою, самих представників капіталу);, висвітлити головні напрями діяльності та специфіку об’єднань за, галузями виробництва та сферами діяльності (важка промисловість,, харчова промисловість, торгівля, сільське господарство, кооперація,, транспорт, фінанси, установи сприяння економічному розвитку);, показати характерні риси представницьких союзів місцевого,, регіонального та загальнодержавного рівнів;, проаналізувати проект уніфікації всіх представницьких, організацій буржуазії за зразком європейських торгово-промислових палат,, визначити причини його невдачі;, відстежити напрями взаємодії представницьких організацій із, суспільством, виділити головні соціально-культурні проекти, реалізовані, за допомогою представницьких структур;, визначити внесок окремих особистостей у діяльність, представницьких організацій (подати особистісний вимір діяльності, представницьких організацій);, охарактеризувати головні напрями діяльності представницьких, корпорацій підприємців в умовах Першої світової війни (виробничий,, транспортний, робітничий та благодійний напрями);, показати ставлення бізнес-кіл до військово-політичних подій, 1917 – 1919 рр., бачення підприємцями перспектив подальшого соціально-, економічного та суспільно-політичного розвитку.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
