У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні засади поетапної підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі, представлено розроблену автором концепцію та модель формування соціально-педагогічної компетентності у студентів вищого педагогічного навчального закладу для здійснення ними роботи в інклюзивному середовищі., Видання стане у пригоді науковцям у галузі теорії та методики професійної освіти, пов’язаної з дослідженням інклюзивного навчання дітей у загальноосвітньому навчальному закладі, викладачам вищих педагогічних навчальних закладів при викладанні інклюзивної педагогіки, вчителям початкової школи ЗНЗ, слухачам перепідготовки педагогічних кадрів, а також тим, хто цікавиться розвитком інклюзивної освіти в Україні., Шевців З.М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу: монографія / З.М. Шевців. – К.:«Центр учбової літератури», 2017. – 384 с., ISBN 978-617-673-635-6
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
