👁️ 2
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Діяльність національних культурно-освітніх закладів Півдня України в період німецько-румунської окупації 1941-1944 рр. ⤵️
pdf

Мета і завдання дослідження. Враховуючи наукове, практичне і, політичне значення досліджуваної теми, а також недостатню її розробку, вітчизняною історіографією, автор метою дисертаційного дослідження, ставить розкриття витоків і наслідків діяльності культурно-освітніх установ у, окупаційний період, з’ясування загальних тенденцій та регіональних, особливостей цієї проблеми. Для досягнення поставленої мети визначено такі, завдання:, • проаналізувати сучасний рівень наукової розробки досліджуваної, проблеми та її джерельну базу;, • дослідити постанови, документи окупаційної влади, що стосуються, освіти, культури і пропаганди на території Південної України та, показати їх вплив на діяльність культурно-освітніх закладів;, • розкрити освітню політику нацистської влади щодо населення, південних територій рейхскомісаріату «Україна» та губернаторства, Трансністрія;, 7, • з’ясувати особливості ставлення окупаційної влади до етнічних німців, Півдня України;, • розкрити питання розвитку сценічного мистецтва;, • висвітлити діяльність архівів, музеїв та бібліотек за окупаційного, режиму;, • показати роль преси, кіно та радіомовлення у пропагандистській, діяльності німецької та румунської влади;, • узагальнити фактичний матеріал та оцінити роль культурно-освітніх, організацій у житті населення Півдня України в роки німецько-, румунської окупації.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2010 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *