Шевченко Т. Формування релігійної ідентичності учнів (на прикладі сучасних підручників української мови) / Т. Шевченко. – Київ:, Науково-дослідний інститут українознавства, 2015. – 103 с., У роботі представлено результати контент-аналізу підручників, української мови для 4-9 класів та матеріалів для державної підсумкової, атестації з української мови для 4 класу, рекомендованих МОН України для, використання у загальноосвітніх навчальних закладах з українською та, російською мовами навчання. Досліджено компоненти, які впливають на, формування афективного та когнітивного компонентів релігійної ідентичності, учнів, визначаючи приналежність останніх до відповідної релігійної групи та, культури, формуючи їх уявлення про релігійні та моральні цінності і норми,, символи, предмети матеріальної культури, історичної пам’яті і традицій., Виявлено специфіку даних компонентів та оцінено ефективність, пропонованого підручниками дискурсу в реалізації соціокультурної складової, програми з української мови, насамперед у формуванні морально-етичних, цінностей учнів.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
