університету імені М.П. Драгоманова (протокол № 2 від 30 вересня 2013 р.)., Мета дослідження. Метою дисертаційного дослідження є історичний, аналіз умов та хронологічних періодів розвитку малого підприємництва,, насамперед у видавничій сфері, у перехідній економіці України; умов, побутування, розвитку та функціонування видавничого бізнесу України;, визначення місця видавничої галузі в інформаційній структурі сучасного, суспільства; узагальнення теоретичних положень щодо малого підприємництва, як фактору становлення та функціонування громадянського суспільства та, розроблення пропозицій, практичних заходів щодо активізації та підвищення, 7, ролі підприємницької діяльності, в цілому і видавничого бізнесу зокрема;, підвищення ефективності діяльності засобів масової інформації та продукції, видавничих структур як інструментів формування демократичного суспільства, з високими культурно-духовними та освітніми цінностями., Для досягнення поставленої мети у дисертації визначені такі завдання:, – дослідити і узагальнити історіографію малого підприємництва та, видавничого бізнесу й визначити характерні періоди їх розвитку відповідно до, сучасних методологічних позицій; проаналізувати і охарактеризувати, джерельну базу щодо досліджуваної теми для узагальнення наукової думки та, створення основи для подальшої наукової роботи;, – визначити зміст, критерії та основні функції малого підприємництва;, – у хронологічному порядку проаналізувати умови становлення малого, підприємництва в Україні, особливості та проблеми розвитку, місце у, структурі національної економіки;, – визначити основні фактори активізації впливу малого підприємництва, на соціально-економічний розвиток країни;, – окреслити нормативно-правове забезпечення процесів розвитку та, підтримки видавничого бізнесу, виявити здобутки і прогалини, встановити, наслідки такої правової політики, що здійснювалася;, – визначити основні етапи формування видавничої галузі та основні, проблеми розвитку видавничого бізнесу;, – дослідити інноваційну складову редакційно-видавничої діяльності та, рівень підготовки фахівців, необхідних для вирішення наявних завдань;, – з’ясувати місце і вплив видавничої продукції на формування, національного інформаційного простору та мовні аспекти видавничого бізнесу;, – проаналізувати сучасні світові надбання у практиці розбудови, видавничої галузі;, – з’ясувати роль малого підприємництва у формуванні середнього класу, та розбудови громадянського суспільства;, – дослідити використання видавничого потенціалу у формуванні, 8, демократичних засад суспільства; проаналізувати особливості практичної, участі видавничої продукції у процесах формування демократичної політичної, культури, забезпеченні інформаційних прав і свобод громадянина і суспільства, в цілому;, – запропонувати шляхи подолання нагальних проблем видавничого, підприємництва, що потребують негайного вирішення.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
