👁️ 2
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Звукопис в українській поезії першої половини ХХ століття: семантика, функції ⤵️
pdf

Мета роботи: з’ясувати семантику і функції звукопису в поетичних, текстах українських митців першої половини ХХ ст. та визначити, особливості кількісного співвідношення засобів творення звукової образності, як ознаки ідіостилю окремих поетів і літературних напрямів першої, половини ХХ ст., Поставлена мета визначає завдання дослідження:,  охарактеризувати особливості дослідження звукової організації, поетичного тексту в сучасному мовознавстві;,  висвітлити проблему співвідношення звука і значення у поетичному, тексті;,  обґрунтувати явища звукосимволізму і звуконаслідування як складових, звукозображальної системи поетичного тексту;,  розглянути стилістичні функції звукопису у поетичному мовленні, українських поетів першої половини ХХ ст.;,  визначити роль звукових образів у поетичній картині світу українських, митців першої половини ХХ ст.;,  уточнити поняття «звукообраз», «звукотроп»; проаналізувати, різновиди звукотропів, їх значення і функції в організації поетичного, тексту;,  дослідити види звукового повтору в поетичному тексті як чинники, звукової асоціативності;,  розробити типологію фоносемантичної тональності ліричних текстів, першої половини ХХ ст.;,  описати роль звукопису як ознаки ідіостилю поета у функціональному, аспекті;,  дослідити особливості кількісного співвідношення найбільш уживаних, звукотропів та засобів звукопису, притаманних ідіостилю українських, поетів першої половини ХХ ст.;,  встановити і порівняти специфіку фоносемантичного аранжування, поетичних творів представниками мистецьких течій першої половини, ХХ ст.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2015 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *