Метою дисертаційного дослідження є з’ясування структурно-, семантичної специфіки художнього дискурсу української поезії кінця ХІХ —, початку ХХ ст., Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:, 7, — простежити художній розвиток творчих індивідуальностей в, аспекті вияву провідних парадигматичних моделей художнього, дискурсу української поезії кінця ХІХ — початку ХХ ст.;, — проаналізувати художній матеріал під кутом зору структурно-, семантичних домінант творчої індивідуальності і синтезу типів, художнього мислення;, — розглянути художній дискурс української поезії кінця ХІХ —, початку ХХ ст. в аспекті онтологічної концепції і структурної, парадигми;, — здійснити структурно-типологічну класифікацію досліджуваних, художніх явищ шляхом виокремлення структурно-семантичних, типів художнього дискурсу;, — окреслити художньо-світоглядну та формотворчу специфіку, виокремлюваних структурно-семантичних типів художнього, дискурсу;, — з’ясувати особливості синтезу структурно-семантичних, парадигм в українській поезії досліджуваного періоду;, — визначити основні світоглядно-естетичні тенденції розвитку, української поезії досліджуваного періоду;, — простежити художню еволюцію української поезії кінця ХІХ —, початку ХХ ст. як естетичного феномену межі двох літературних, епох в аспекті розвитку поетичної традиції ХІХ ст. і формування, нових художніх явищ.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0