Метою дослідження є з’ясування особливостей створення та, функціонування наукової школи, а також дослідження проблеми синтезу, історії та економіки в науковій інтерпретації російської історії на прикладі, творчості М. В. Довнар-Запольського та представників його школи., Реалізація зазначеної мети досягалася шляхом розв’язання ряду, конкретних, взаємозумовлених дослідницьких завдань, основними з яких є:, -дослідити стан і ступінь вивчення проблеми в історіографії,, повноту джерельної бази;, -проаналізувати діяльність М. В. Довнар-Запольського та його, учнів, що сприяла утворенню наукової школи;, -дослідити науковий доробок представників київської школи, економічної історії, розглянути найбільш характерні історіографічні ідеї, школи, вивчити зміст історико-економічної інтерпретації історії здійсненої, М. В. Довнар-Запольським та його школою;, -вивчити особливості методології наукових досліджень представників, школи;, -з’ясувати місце і роль школи в історіографічному процесі початку XX, століття.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
