Мета і завдання дослідження визначені з урахуванням стану, наукової розробки та актуальності даного дослідження. Дисертант ставить, за мету на підставі аналізу різнопланових джерел дослідити ключові, аспекти історії створення та діяльності Вищих жіночих курсів в Києві, упродовж періодів 1878-1889 та 1906-1920 років, а також процеси, відкриття та відновлення курсів, та визначити особливості діяльності, Київських ВЖК, роль та місце цієї вищої школи в системі закладів вищої, освіти в Україні та в соціокультурному розвитку України в зазначений 6, період. Реалізація вказаної мети досягається шляхом розв’язання, наступних дослідницьких завдань:, — проаналізувати стан і характер джерельної бази, встановити, ступінь дослідження проблеми в історіографії;, — прослідкувати процес створення та відновлення Київських Вищих, жіночих курсів в зв’язку із загальним громадським і національно-, культурним рухом в Україні в другій половині ХІХ – на поч. ХХ ст.;, — показати діяльність професорів університету св. Володимира по, створенню та відновленню КВЖК і організації на них навчального, процесу, зокрема у їх ставленні до українізації освіти;, — проаналізувати обсяг та характер викладання на КВЖК, українознавчих дисциплін, та їх зв’язок з введенням таких курсів в інших, вищих жіночих школах Російської імперії;, — розкрити процес здобуття Київськими ВЖК прав навчального, закладу з університетським характером навчання та визначити місце і роль, курсів в системі освітніх закладів Україні та в Російській імперії в цілому;, — з’ясувати склад слухачок в соціальному та національному та, конфесійному аспектах та відтворити картину життя та навчання слухачок, Київських вищих жіночих курсів;, — простежити процес наукового становлення випускниць КВЖК, відомих вчених, в першу чергу в українознавчих наукових галузях;
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
