Український історичний збірник / Гол. ред. Т. Чухліб. НАН України. Інститут історії України, Рада молодих вчених. – Вип. 15. – К.: Інститут історії України, 2012. – 372 с., У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії., Ключові слова: Гетьманщина, інтелектуальна історія, «Кембриджська школа».
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 
Кількість оцінок: 0
Середній рейтинг: 0