👁️ 21
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Маркетинг сільських територій прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції ⤵️
pdf

прикордонного регіону;, Метою дисертації є виявлення пріоритетних, напрямів застосування маркетингу сільських територій для активізації соціально-, економічного розвитку прикордонних регіонів України, а також розробка, ефективних маркетингових механізмів управління сільськими територіями, прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції., Для досягнення поставленої мети в роботі передбачено виконання таких, основних завдань:,  визначити характерні особливості маркетингу сільських територій, прикордонного регіону і виявити пріоритетні напрями його розвитку;,  ідентифікувати та систематизувати основні виклики європейської, інтеграції, які впливають на розвиток маркетингу сільських територій,  виявити основні бар’єри, які блокують розвиток маркетингу сільських, територій прикордонного регіону та знижують ефективність, використання їх потенціалу в умовах євроінтеграційних змін;,  здійснити структурування сільських територій прикордонного регіону для, визначення основних пріоритетів упровадження маркетингових засобів, управління ними;,  дослідити інституційне середовище маркетингу сільських територій,  визначити пріоритетні напрями розвитку маркетингу сільських територій, прикордонного регіону з огляду на перспективу подальшого зближення, України з ЄС;,  розробити пропозиції для органів державної влади та місцевого само-, врядування щодо вдосконалення інституційного та адміністративно-, управлінського забезпечення розвитку маркетингу сільських територій, прикордонного регіону.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2017 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *