Мета роботи полягає в комплексному дослідженні найважливіших етапів становлення і розвитку Південно-Західної залізниці на терені України в другій половині ХІХ ст. на тлі соціально-економічних, військово-політичних викликів часу. Досягнення задекларованої мети передбачає вирішення наступних дослідницьких завдань:, – визначити ступінь розробленості досліджуваної проблематики в науковому історичному дискурсі;, – проаналізувати джерельну базу з історії Південно-Західної залізниці другої половини ХІХ ст.; сформувати адекватні меті теоретико-методологічні засади та науково-аналітичний інструментарій;, – розкрити соціально-економічні та військово-політичні передумови будівництва Південно-Західних залізниць в другій половині ХІХ ст.;, – показати стратегічні напрями перспективного комплексного розвитку залізничної мережі в другій половині ХІХ ст.;, – відслідкувати найважливіші складові політики уряду по диверсифікації джерел фінансування будівництва залізниць на теренах України;, – під кутом зору взаємовпливу і взаємозумовленості розглянути будівництво стратегічних залізниць і розвиток промисловості та сільського господарства на терені України в другій половині ХІХ ст.;, – виявити визначальні чинники об’єднання Київсько-Брестської, Брестсько-Граєвської та Одеської залізниць в акціонерне товариство «Південно-Західні залізниці»;, – показати організаційно-управлінський внесок С.Ю.Вітте в розбудову та модернізацію акціонерних «Південно-Західні залізниці»;, – подати якісно-кількісну характеристику матеріально-технічної бази акціонерних «Південно-Західних залізниць» та їх позиціювання на світовому ринку в другій половині ХІХ ст.;, – розглянути стан безпеки руху на залізничному транспорті через призму розв’язання соціальних проблем перевізників і підвищення їхнього фахового та освітнього рівня;, – з’ясувати визначальні чинники організаційно-структурних перетворень на залізничному транспорті наприкінці ХІХ ст. та одержавлення Південно-Західних залізниць.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0