Мета дослідження. Систематизувати теоретичні ідеї формування, працелюбства в школярів та схарактеризувати особливості їх реалізації в, практиці початкових шкіл досліджуваного періоду для творчого використання, набутого досвіду в сучасних умовах., Відповідно до мети визначені завдання дослідження:, 1. Проаналізувати витоки становлення й розвитку ідеї формування, працелюбства у школярів., 2. Систематизувати погляди зарубіжних і вітчизняних педагогів, досліджуваного періоду на суть, шляхи та способи формування працелюбства., 3. Визначити етапи та адекватні їм тенденції розвитку проблеми, формування працелюбства в учнів початкових класів у педагогічній теорії, досліджуваного періоду., 4. Узагальнити досвід формування працелюбства в учнів початкових, шкіл другої половини XIX – початку ХХ століття та накреслити напрями його, творчого використання в сучасних умовах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
