👁️ 2
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Стаття «Імідж-технології у виборчих кампаніях: формування електоральної стратегії» ⤵️
pdf

Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2013. – Вип. 75 (8)., Досліджуються фактори електорального вибору в контексті екстраполяції маркетингових теорії в поле політики. Аналізуються стратегічні компоненти іміджування в рамках виборчого процесу: сегментація, позиціонування, диференціація. Розкривається зміст електоральних іміжд-технологій та особливості їх застосування в умовах політичної боротьби.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *