Гортаючи випуски «Нового Часу» ми натрапляємо на численні оголо-шення продавців тканин, юристконсультів, медіумів, лікарів-цілителів тощо. Всі вони є блідими та незамітними на фоні інформаційних повідомлень і туляться за межами мінімалістичних рамок., Але лише з 1933 р. у «Новому Часі» з’являються направду вражаючі у своїй словесній та художній мальовничості рекламні замітки. Родзинкою цих оголошень є їхня інтернаціональність. Львівські панянки «плекали свою це-ру» кремом «Нівеа» та «вживали мила Пальмолів не лише до лиця, але також до плекання цілого тіла».
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0