Василенко В. Прозопис Ігоря Костецького // Слово, i Час. 2023. № 4 (730). С. 29—46. https://doi.org/10.33608/0236-, 1477.2023.04.29-46, У статті досліджується художня техніка Ігоря Костецького, нова-, торство форми і змісту його малої прози кінця 1940-х років. Розгляда-, ються спроби оновлення жанрової природи новели, принципи творення, образної системи, структури прозового наративу, використання кі-, нематографічних конструкцій, прийому «потоку свідомості», ситу-, ації лакуни, «тексту в тексті» тощо. До аналізу залучено твори, що, увійшли до збірки «Оповідання про переможців», а також новели, «Тобі належить цілий світ», «Перед днем грядущим», «Божествен-, на лжа» і зразки їх літературно-критичної рецепції (розвідки Вікто-, ра Петрова, Володимира Державина, Юрія Шереха та ін.). З’ясовано,, що твори І. Костецького апелюють до підсвідомості, посиленої асоці-, ативності, образного мислення, уяви, важливим у них є чинник гри як, один із елементів авторської поетики., Ключові слова: жанр, образ, «потік свідомості», кінематографізм,, лакуна.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
