Андрущенко В., Вернидуб Р., Куліненко Л., Наука. Педагогічна освіта. Практика / В. Андрущенко, Р. Вернидуб, Л. Куліненко. – К. : «МП Леся», 2017. – 724 с., ISBN 978-966-7166-34-2, Формулюючи мету та цілі дослідження, автори виходили з положення,, що категорії «науки» і «практики» є опорними категоріями осягнення цінніс-, ного дискурсу в освіті., У книзі розробляється і використовується філософсько-освітній та при-, кладний інструментарій дослідження системного взаємозв’язку науки і освіти, в контексті технології інтеграції наукових знань у зміст професійної підготов-, ки педагогів в умовах глобального розвитку. Одержані результати уможлив-, люють подальшу комплексну і галузеву розробку різноманітних аспектів ме-, тодології інтеграції науково-дослідницького та навчального процесу, конвер-, генції здобутих наукових знань та змісту професійної освіти., Книга адресована дослідникам сучасних проблем розвитку освіти, пе-, дагогічним працівникам вищих навчальних закладів, зокрема, педагогічного, профілю.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
