Мета дисертаційної роботи – цілісне дослідження «Щоденника», (1911– 1925) В. Винниченка як матеріалізованої свідомості, осмислення, цінності його (щоденника) матеріалу для всебічного вивчення життя й, творчості автора у зазначений період. Поставлена мета передбачає вирішення, таких завдань:, – визначити жанрові особливості щоденника як самостійного, документального, а не мемуарного жанру;, – з’ясувати особливості рецепції «Щоденника» (1911–1925) В. Винниченка в, сучасному літературознавстві;, – охарактеризувати змістові домінанти «Щоденника» (1911–1925), В. Винниченка, розкрити специфіку оприявнення авторського «Я» через, зіставлення світоглядних пріоритетів В. Винниченка із тогочасними, філософсько-естетичними течіями (екзистенціалізм, феноменологія,, ніцшеанство, фройдизм);, – виділити й проаналізувати базові складники процесу самореалізації,, представлені в «Щоденнику» (1911–1925) В. Винниченка: творчі(самоспостереження, самоаналіз, самовдосконалення), рецептивні, (письменник – читач), видавничі;, – дослідити творчу лабораторію В. Винниченка, визначивши особливості, процесу перенесення життєвих реалій у площину художнього тексту на, матеріалі «Щоденника» (1911–1925).
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
