Мета дисертаційної роботи – реконструювати художньо-онтологічні моделі,, створені В. Винниченком у «Щоденнику» (1911–1951), і виявити форми їхньої, художньої репрезентації., Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:, – дослідити рецепцію щоденника як літературного жанру, визначити, жанрову природу «Щоденника» В. Винниченка; 5, – проаналізувати модель соціального буття, виявити соціалістичні та, марксистські інтенції в «Щоденнику» В. Винниченка, дослідити їх вплив, на художнє експериментаторство письменника;, – з’ясувати особливості моделі національного буття, виявити специфіку ідеї, державності та національної ідентичності в «Щоденнику» В. Винниченка;, – проаналізувати втілення української ідеї в контексті філософії, конкордизму;, – дослідити процес створення індивідуальної моделі буття в «Щоденнику», В. Винниченка, у якій констатовано кризу християнізованої моделі, культури й актуалізовано вітальність;, – розглянути образ щастя в контексті концепцій «чесності з собою» та, конкордизму.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0