Основною метою є критичний аналiз і переосмислення доробку, істориків з даної проблеми, з’ясування ступеня її вивчення, визначення етапів, розвитку історіографії про роль і місце iнтелiгенцiї в культурно-освітньому, розвитку УСРР., Для реалізації цієї мети поставлені такі завдання:, – показати процес накопичення iсторіографічних джерел про інтелігенцію, в культурно-освітньому розвитку УСРР в 1920-х – на початку 1930-х рр.,, розкрити професiйний рівень досліджень;, – шляхом порiвняння результатiв дослiджень та наукових висновкiв, рiзних вчених оцiнити доробок радянських, зарубіжних дослідників, а також, сучасні iнтерпретацiї та наукові розвідки у цій галузі;, – проаналізувати літературу, яка визначає мiсце i роль літературно-, мистецької інтелігенції, науковцiв-гуманiтарiїв, учителiв у відродженні, культури, показати в якій мірі ця проблема розроблена чи не розроблена в, радянській, діаспорній, сучасній вітчизняній історіографії;, – підбити підсумки наукових дослiджень з названої проблеми, визначити, завдання подальшої розробки окремих аспектів, якi потребують доповнень, новими фактами, концептуального та методологiчного супроводу.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
