Краєзнавство. – 2019. – №2., У статті досліджуються особливості перепідготовки педагогічних кадрів для початкової та середньої школи в умовах розгортання Української революції 1917–1921 років. На основі аналізу наукових праць, архівних документів та періодичної преси автор дійшов висновків про пильну увагу урядів УНР та Української Держави, місцевої адміністрації до означеної проблеми. Однією з особливостей організації курсів українознавства стала підтримка такої ідеї з боку значної частини вчителів, котрі взяли активну участь у навчальному процесі, до якого залучалися провідні університетські кадри та громадсько-політичні діячі з профільною освітою. У 1918 р. курси українізації поширювалися й на інші категорії суспільства, що засвідчило необхідність оволодіння українською мовою задля влаштування на роботу в державних структурах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0