Мета роботи –, вивчити особливості формування естетичної свідомості, близької до, свідомості “людини фронтиру” – у топографічному, етнокультурному і 10, психологічному зрізах; виявити глибинні психоемоційні структури, властиві, саме східноукраїнській ментальності, а також динамічну взаємодію цих, структур із стильовим чинником. Реалізація мети передбачає розв’язання, наступних завдань:, 1.З’ясувати зміст теоретичного поняття “канон”, чинники, що, впливають на його формування., 2.Розглянути еволюцію і питання “канону” в літературознавстві, ХІХ-ХХ ст., подавши власну спробу осмислення існуючого, інтерпретаційного поля проблеми – з урахуванням сучасних методологічних, підходів у науці., 3.Структурувати ліричну парадигму ХХ ст. у діахронічному розрізі, шляхом контекстуального зіставлення творчості авторів трьох поколінь,, виокремити в текстах В.Сосюри, В.Стуса, Л.Талалая, П.Вольвача споріднені, аспекти топографічного, етнокультурного, психоемоційного і стильового, характеру.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0