Мета дослідження – з’ясувати виховні концепти й особливості, поетики української дитячої поезії початку ХХ ст. на матеріалі творчості, Марійки Підгірянки, О.Олеся, М.Вороного. Зміст аналізованих творів є, переважно виховним, а особливості форми спричинені адресованістю, малому читачеві і самобутністю творчої манери автора., Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:, • окреслити теоретичні засади діалогічного прочитання поезії для, дітей;, • вивчити педагогічні – виховні та дидактичні – аспекти віршованої, творчості Марійки Підгірянки, О.Олеся, М.Вороного;, • схарактеризувати жанрове різноманіття творів цих авторів для дітей, ;, • визначити способи реалізації естетично-психологічних принципів, гри та діалогу в конкретних художніх текстах;, • дослідити ключові образи поезії для дітей Марійки Підгірянки, О., Олеся, М Вороного;, • розглянути тексти названих авторів в аспекті індивідуальної, поетики.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0