Мета дисертації – здійснити комплексний аналіз теоретичних аспектів, мистецького світогляду Б. І. Антонича у широкій часопросторовій перспективі, своєї еволюції; показати його неперебутню вартість у контексті української, теоретичної і літературно-критичної думки; довести її актуальність,, враховуючи звернення до «вічних проблем» літератури і мистецтва, а також, «жвавість» у способі вислову; надати мистецькій теорії Б. І. Антонича статусу, не принагідних розмірковувань письменника, а повновартісних теоретичних, концепцій, взаємозумовленість яких із художньою практикою надає їй, характерних ознак і винятковості., Реалізація цієї мети передбачає виконання таких завдань: 1) з’ясувати, особливості духу часу, проаналізувати головні течії у літературному житті, Львова і Галичини 1920-1930-х рр. і ключові положення літературно-, теоретичної думки цього часопростору, окреслити характер стосунків Б. І., Антонича з різними літературно-ідеологічними угрупованнями та іншими, національними культурами у міжвоєнній Галичині; 2) дослідити життєвий, світ Б. І. Антонича, реконструюючи його приватну топологію за архівними, матеріалами (передусім документами), а також спогадами і листами; 3) 14, проаналізувати теоретичні засади мистецького світогляду Б. І. Антонича за, його статтями теоретичного, літературно-критичного і публіцистичного, характерів, виокремивши їх ключові проблеми; 4) показати органічний зв’язок, між духом часу, життєвим світом Б. І. Антонича та сформульованими у його, статтях поглядами на мистецтво і літературу; 5) з’ясувати характер зв’язку між, мистецькою теорією Б. І. Антонича і його художньою творчістю; 6) визначити, місце мистецької теорії Б. І. Антонича у контексті культурно-мистецького та, інтелектуального життя міжвоєнної Галичини, та у всеукраїнському і, європейському контекстах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0