Мета дослідження: на основі цілісного ретроспективного аналізу, генезису естетичного виховання молоді в Закарпатті у 1919 – 1939 рр., з’ясувати особливості його розвитку засобами народних промислів., Відповідно до мети окреслені такі завдання дослідження:, – визначити передумови генезису естетичного виховання молоді, в Закарпатті;, – розкрити функції, змістові й процесуальні компоненти естетичного, виховання молоді в Закарпатті засобами народних промислів;, – дослідити вплив народних промислів на естетичне виховання, в освітніх закладах Закарпаття у 1919 – 1939 рр.;, – проаналізувати можливості використання досвіду народної, педагогіки та культурно-освітнього потенціалу народних промислів, у сучасних умовах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0