👁️ 3
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Трансформації сюжетів та образів у художній літературі (на матеріалі творів про Роксолану) ⤵️
pdf

Метою дослідження є з’ясування типологічної та генетичної сутності, літературного явища трансформації сюжетно-образного матеріалу у творах, про Роксолану, розкриття внутрішніх закономірностей, притаманних, літературному явищу як історичному феномену і водночас як літературному, факту взагалі в межах національної та, в остаточному підсумку, світової, літератури. Поставлена мета зумовлює низку конкретних завдань:, • визначити місце образу Роксолани у світовій літературі;, • розглянути історико-літературний матеріал під кутами зору синхронії, та діахронії його становлення і функціонування;, • окреслити характерні риси трьох інтерпретаційних канонів,, сформованих у річищах західноєвропейської, турецької, української, літературних традицій;, • дослідити характер взаємодії традиційного й оригінально-авторського, в нових літературних варіантах;, • визначити інтенційну основу художніх творів, їх провідні мотиви,, дати типологічну й поетологічну характеристику;, • розглянути художні інтерпретації образу Роксолани у світлі, антиколоніального, феміністичного, орієнталістичного дискурсів,, з’ясувати міфічну основу цих інтерпретацій, окреслити структуру і, суспільні функції міфу про Роксолану; осмислити вплив національно-, історичних, соціально-ідеологічних, морально-психологічних, 8, чинників на характер переосмислення;, • встановити ступінь оригінальності трансформації традиційного, матеріалу з погляду закономірностей загальносвітового і конкретно-, національних літературних процесів та їх домінуючих тенденцій,, розглянути вплив нормативних принципів панівного літературного, стилю та індивідуальних творчих манер на характер переосмислення.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2005 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *