Мета дисертації – на підставі аналізу художньої прози,, теоретичних праць відстежити, як подібні чи відмінні феномени, мислення, естетики, культури, духовності українського та, американського народів відтворюються в творчості письменників, і, яким чином визначається їхня художня оригінальність й комічна, імплікація.5, Для досягнення поставленої мети необхідним постає розв’язання, конкретних завдань:, – розкрити культурно-типологічну генезу концепту “комічного”, у вітчизняних та зарубіжних поетиках та естетиках;, – з’ясувати витоки комічного і гумору в творах І.С.Нечуя-, Левицького та Марка Твена;, – виявити літературно-художню типологію комічного в прозі, обох авторів у параметрах “трикстер” – “простак” – “маска”;, – висвітлити самобутність комічного у Марка Твена та І.С.Нечуя, -Левицького під кутом зору художньої імплікації та тропу “сварки”;, – виявити художньо-стилістичні та наратологічні домінанти в, поетиці комічного в прозі українського й американського митців.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0