Мета дослідження: встановити типологічні збіги й відмінності, авторських міфів у романах «Мобі Дік» та «Злочин і кара», виявити типологічні, трансформації їх художньої онтології, дослідити зумовленість родової рефлексії,, хронотопу і стратегій текстів обох творів авторським міфотворенням., Мета роботи реалізується у вирішенні таких завдань:, − проаналізувати історію розвитку північноамериканських досліджень, роману Германа Мелвілла «Мобі Дік» з метою виявлення її компаративістської, складової; охарактеризувати наукову значущість нового вектора спрямування, компаративістських мелвіллівських студій: типологічного дослідження творів, Г.Мелвілла та Ф.М.Достоєвського;, − розглянути теоретичні засади міфокритичних і міфопоетичних, досліджень романів «Мобі Дік» та «Злочин і кара». Увиразнити наукове значення, переходу сучасних науковців від завдань пошуку міфологічної основи, літературних творів до вивчення конкретики процесів авторизації міфу,, індивідуального міфотворення, сутності й функціонування авторських міфів у, романах Мелвілла і Достоєвського;, − визначити соціокультурні й індивідуально-психологічні витоки, авторських міфів Мелвілла і Достоєвського в романах «Мобі Дік» та «Злочин і, кара»;, – дослідити типологічну подібність авторських міфів Мелвілла і, Достоєвського як міфів децентрованих та інтерсуб’єктних;, − окреслити типологічну подібність художньої онтології авторських, міфів у романах «Мобі Дік» та «Злочин і кара»;, − простежити збіги й відмінності впливу авторських міфів на процеси, родової рефлексії в обох романах;, 7, − визначити типологічні особливості хронотопів та їх залежність від, авторських міфів;, − виявити зумовлені авторськими міфами типологічні параметри, стратегій тексту у романах «Мобі Дік» та «Злочин і кара».
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 1 📊 Середній рейтинг: 5