Мета дослідження: здійснити системний аналіз педагогічних поглядів, Климента Смолятича у світлі міжкультурного діалогу періоду Київської Русі та, визначити перспективи їх упровадження в практику сучасної освіти., Відповідно до мети дослідження були поставлені такі завдання: 6, 6, – обґрунтувати доцільність застосування діалогового підходу як, методологічної засади системного аналізу культурно-освітнього процесу, Київської Русі й творчості Климента Смолятича як його складової;, – розкрити способи відображення діалогічності давньоруської культури, ХІІ ст. у творчості Климента Смолятича;, – виявити педагогічні погляди у філософуванні Климента Смолятича та, здійснити їх порівняння з провідними орієнтирами сучасної освіти;, – охарактеризувати особливості практичної реалізації педагогічних, поглядів Климента Смолятича та визначити напрями їх можливого, використання в професійній підготовці сучасного вчителя.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0