Основна мета роботи полягає у всебічному вивченні й осмисленні мовних і, мовленнєвих характеристик наукового тексту в період, що традиційно, окреслюється як середньоукраїнський – кінець XVI–XVIII ст., встановленні, особливостей динамічних процесів у смислових структурах наукових текстів, різних жанрів., Досягнення мети передбачає виконання таких завдань:, – оглянути й схарактеризувати основні підходи до вивчення наукового, тексту як соціокультурного, мовного, мовно-стилістичного феномена;, 12, – окреслити коло джерел, що визначаються в історичних, філософських та, мовознавчих дослідженнях як наукові;, – реконструювати за даними літературної мови середньоукраїнського періоду, поняттєве й образне поле концепту «наука»,, – схарактеризувати структурно-системні ознаки мови наукових текстів,, зокрема вперше залучених до лінгвістичних досліджень;, – апробувати до аналізу наукового тексту модель епістемічної ситуації як, універсальну метамодель наукового пізнання, що, у свою чергу, передбачатиме:, встановлення загальних закономірностей динаміки лексичних термінологічних, систем та способів дефінування наукових понять; окреслення способів, позначення етапів пізнавальної діяльності; представлення лексико-граматичних, та синтаксичних засобів експлікації категорій адресантності, адресатності,, оцінки в досліджуваних наукових текстах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0