У статті показано, що регіональна політична еліта Вінниччини у своїй діяльності активно використовувала популістські методи взаємодії із населенням/виборцями, зокрема такі як: маніпулювання громадською думкою; «флірт» з виборцем; пропозиція простих відповідей на складні питання; наголошення на малих, але конкретних справах; «просування» патерналістської концепції відносин влади і суспільства; протиставлення «народу» і «еліти»; творення образу ворогів зі своїх політичних опонентів; демонстрація турботи про «простого громадянина» тощо. Стратегія регіональної еліти була дуже простою: отримати найбільший рівень підтримки не зважаючи на наявні можливості і не думаючи про наслідки. При цьому відсутність чітких ідеологічних пріоритетів (що також є однією із ключових ознак популізму) у дискурсі політиків Вінниччини ставили і надалі ставлять під сумнів подальший соціально-економічний розвиток регіону.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0