Метою дослідження є з’ясування специфіки авторського голосу, яка, виявляється в процесі об’єктивації авторської свідомості на різних структурно-, функціональних рівнях художньої системи, що інтегрує ліричні, епічні і ліро-, епічні твори Т.Осьмачки., Досягнення мети вимагає розв’язання таких завдань:, − уточнити зміст категорій “автор” (враховуючи полісемантичність, терміна), “образ автора”, “авторська свідомість”, обґрунтувати, поняття “авторський голос”; з’ясувати роль авторського голосу в, реалізації системоутворювальної функції автора; окреслити, специфіку функціонування суб’єкта мовлення як конкретної, модифікації авторського голосу на різних структурних рівнях, художньої системи;, − схарактеризувати форми функціонування авторського голосу в ліриці, Т.Осьмачки та механізми оприсутнення авторської свідомості у, процесі зображення фабульних подій в епічних і ліро-епічних творах, митця;, − виявити особливості моделювання просторово-часового континууму,, ті структури, що об’єктивують авторську свідомість на цьому рівні, досліджуваної художньої системи;, − розкрити специфіку функціонування суб’єкта мовлення в процесі, 9, словесної презентації психологічної сфери;, − визначити характер інтенції суб’єкта мовлення, яка зумовлює, жанрову своєрідність, і особливості формування загальної ідейно-, емоційної тональності Осьмаччиних творів.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0