Мета дослідження – визначити специфіку музичного мислення, нонконформістів України як антропний феномен сучасної художньої культури., Реалізація поставленої мети зумовила необхідність розв’язання таких, взаємопов’язаних завдань:, – провести аналіз історіографії проблеми та уточнити поняття «музичний, нонконформізм», «постнонконформізм», «музичне мислення»;, – визначити сутність філософсько-антропологічного дискурсу в музиці як, своєрідного рефлективного світоглядного феномену, що є музично-, онтологічним фактором підживлення творчості нонконформістів;, – провести аналіз висхідних філософсько-антропологічних та, культурологічних пріоритетів в контексті музичного мислення як детермінант, композиторської творчості, зокрема принципу софійності;, – охарактеризувати міфологічну образність творчості композиторів-, нонконформістів як своєрідну парадигму музичного мислення;, – визначити образні та світоглядні настанови формування міфопоетики, нонконформізму 60-70-х років ХХ століття в українській музиці;, – характеризувати поетику музичного постнонконформізму в Україні як, антитетичну реальність творів доби постмодернізму, зокрема поетику, феміністичного витоку виховання духовності, розшуків небесної Батьківщини, як засади творчості;, – визначити культурологічну специфіку художнього постнонконформізму, в просторі полістилістики української культури ХХ століття;, – прослідкувати розвиток поетики постнонконформізму як відродження, музичної неокласики початку ХХІ століття;, – провести аналіз музичного мистецтва в сакральному просторі кінця ХХ –, початку ХХІ століть.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0