Стаття ілюструє зародження та розвиток політехнічного компоненту у навчальному процесі педінститутів УРСР повоєнного періоду (1945-1952 рр.). Застосування методу контент-аналізу педагогічної преси дозволило простежити нарощування вимог Міністерства освіти по політехнізації інститутів; відслідкувати співвідношення успіхів та проблем у цій галузі на місцевому рівні. Відтворено послідовність переконування освітян країни у безумовній правильності запровадження виробничого навчання. Зроблена оцінка головних характеристик процесу повоєнної політехнізації. Описана практика уведення виробничого навчання в окремих повоєнних педагогічних та учительських інститутах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0