Метою дослідження є розкриття на засадах структурної антропології К., Леві-Строса та символічної антропології К. Ґірца, В. Тернера та Е. Ліча, (репрезентованих як цілісні підходи до осмислення проблеми людини), дарообміну як засадничої форми людського буття та нормативного і досвідного, способів її конституювання., Поставлена мета передбачає реалізацію наступних взаємопов’язаних, завдань:, – визначити теоретико-методологічну специфіку досліджень проблеми, людини у філософській та соціокультурній антропологіях з метою виявлення, цілісних підходів досліджень;, – провести теоретичну реконструкцію і аналіз становлення концепції, дарообміну як однієї з домінантних антропологічних та культурфілософських, 7, проблем з метою розкриття особливостей концептуалізації культурно-, антропологічного феномена дарообміну;, – виокремити та проаналізувати концептуальні засади та теоретико-, методологічні підходи досліджень структурної (нормативної) та символічної, (досвідної) антропологій, розкривши їхній евристичний потенціал для, філософсько-методологічного осмислення дарообміну в антропологічному, дискурсі;, – експлікувати в структурній антропології К. Леві-Строса, що розгортає, цілісне бачення проблеми людини, дарообмін як форму людського буття та, нормативний спосіб її конституювання;, – інтерпретувати дарообмін як форму буття людини в світі та досвідний, спосіб її конституювання на засадах герменевтичної антропології К. Ґірца, як, своєрідного способу цілісного осмислення проблеми людини;, – розкрити евристичну цінність цілісного схоплення феномена людського, існування в процесуальній антропології В. Тернера, в якій ритуал дарування, концептуалізується як фундаментальний модус людського буття, що є способом, конституювання соціального процесу;, – експлікувати дарообмін як форму людського буття та досвідний спосіб її, конституювання в комунікативній антропології Е. Ліча, що пропонує цілісне, розуміння проблеми людини.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0