👁️ 105
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Стаття «Вони повірили в мене, а я повірив у них» (особливості наукової школи М.Ковальського)» ⤵️
pdf

Мельник О. “Вони повірили в мене, а я повірив у них” (особливості наукової школи М.Ковальського) / О. Мельник, В. Трофимович // Український історичний журнал. – 2019. – № 1., Аналізується процес виникнення, розвитку та особливості наукової шко-, ли історика і джерелознавця М.Ковальського. З’ясовується його роль у цьому, процесі, розкривається науково-організаційна лабораторія. Питання інтер-, претації школи представлено крізь призму історіографії, де розглянуто осно-, вні термінологічні особливості щодо її визначення. Висвітлюються шляхи й, механізми формування школи. Найголовнішим із них була підготовка моло-, дих істориків ще зі студентських років на основі написання дипломних робіт,, участі у гуртку, а потім – навчання в аспірантурі. Розглядається тематична, спрямованість наукової школи М.Ковальського. Виділяється, зокрема, джере-, лознавчий напрям, який почав формуватися наприкінці 1960 – на початку, 1970-х рр. і був спрямований на дослідження писемних джерел з історії Украї-, ни XVI–XVIIІ ст. Концептуальний підхід до аналізу питання дозволяє зробити, висновок, що починаючи з 1990-х рр. під керівництвом історика починав фор-, муватися ще один напрям – біоісторіографічний. Здійснено спробу виділити, методологічний та історіософський рівні школи., Ключові слова: Ковальський, наукова школа, учні, джерелознавство, історіо-, графія.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2019 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *