Мета дослідження – виявити та узагальнити основні тенденції розвитку, освітньої доктрини Української Греко-Католицької Церкви та етапи її впровадження, протягом досліджуваного періоду., Основні завдання дослідження:, 1. Виявити суспільно-політичні та соціокультурні передумови розвитку, освітньої доктрини Української Греко-Католицької Церкви; обгрунтувати, періодизацію та простежити еволюцію головних тенденцій розвитку теоретико-, методичних основ християнського виховання в досліджуваний період., 2. Виокремити і теоретично обґрунтувати концептуальні положення теорії й, практики морально-релігійного виховання, розроблені в процесі науково-, педагогічної діяльності духовенства в Галичині., 3. Розкрити специфіку роботи і зміст діяльності громадських організацій, релігійного спрямування, церковних братств та визначити можливості використання, їхнього досвіду в сучасних умовах., 4. Схарактеризувати особливості освітньо-виховної діяльності зарубіжних, релігійних центрів та організацій української діаспори., 5. Дослідити закономірності розвитку просвітницької роботи Української, Греко-Католицької Церкви у радянський період., 9, 6. Проаналізувати освітні напрями діяльності Української Греко-Католицької, Церкви в умовах сучасного державотворчого процесу в Україні., 7. Обґрунтувати прогностичні аспекти творчого використання прогресивних, ідей національного досвіду просвітницької діяльності церкви в умовах, реформування української освітньої системи.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0